Idawho?.blogg.se

If I ever leave this world alive

Don't break my heart

Kategori:

Nu ska jag försöka få upp mitt besvärliga cyklellås och cykla/skrinna i det iskalla vädret till Sofi för att ha lite lillajulsmys! Bäst att glöggen är redo när jag kommer fram stel som en ispinne! Dagens Eurovisionslåt är för dig Sofi, bara för att du älskar eurovision och för att du bor alltför långt bort idag!
 
 
Rumänien 2003
Låten får mig annars alltid att tänka på min syster som också älskar låten! Miss you sis!

Kommentarer

  • Sofi säger:

    De finns något motsägelsefullt i meningen som har med mig å eurovision å göra. Och den här låten gjord int de bättre. Men ja tackar för din omtänksamhet och att du skänkte mig tanke! :D

    Svar: haha :D
    Ida

    2012-12-03 | 17:01:13

Kommentera inlägget här: