Idawho?.blogg.se

If I ever leave this world alive

Hard rock hallelujah

Kategori:

Det blev en lång dag igår. Gick först via skolan för att lämna in böcker till biblioteket för att sen fortsätta min färd in mot stan. Kom hem till Emma, där lekte vi duktiga studerande. Emma var super snäll och hjälpte mig öva på läkemedelsräkning eftersom jag har omtent på fredag. Jag är evigt tacksam för det. Vi kom igenom räkningarna trots att jag satt med tårar i ögonen. Sen fick vi belöna oss själva med glöggkväll hos Sofi. Det är ganska sjuka mängder glögg jag har hunnit dricka bara denna månad! Sen dekorerade vi ett pepparkakshus tillsammans. Fick skjuts hem av ännu en bra vän. Jag har nog otroligt fina vänner jag.
 
 
Finland 2006

Kommentarer

  • daniela säger:

    usch, ja får kalla kårar bara av att läsa orde läkemedelsräkning..

    Svar: haha, med all rätt!
    Ida

    2012-12-12 | 21:31:51
    Bloggadress: http://ddanielas.blogg.se

Kommentera inlägget här: