Idawho?.blogg.se

If I ever leave this world alive

September & Oktober 2012

Kategori:

September 2012
Alltså September var nog en rikitigt skön månad! Jag var så himla glad över att få vara hemma igen, i Vasa mitt hem. Pappa körde upp mig och Fia, det var back to school party, vi hade filmkväll med Emma och jag fick träffa hennes nya familjemedlem Mio för första gången, sen var det den legendariska Wasa by night med Fia (guud så roligt vi hade!), sen åkte jag ner till Helsingfors för att umgås med syster (hon fixade världens godaste middag), vi firade Tommis födelsedag med utgång i huvudstaden (där vi på någon konstig höger hamnade på Hesa unis lönnkrog)  och nästa dag for jag och Linda på Nickelback konsert och fick på samma gång även höra Daughtry live, jag åkte över Replotbron och såg den på nära håll för första gången, jag tog andra skedet, det var NN:s kräftskiva och Ollis UV-party.
 
Oktober 2012
Oktober var nog en fin månad det också, med lite mer fokus på skolan. Jag var på Eva Dahlgren konsert med mamma, ute var det riktigt höstigt, jag fick mitt riktiga körkort, vi var mycket på Ollis, var ner ett varv till Ekenäs, jag övervann min rädsla för att ta blodprov på någon (Sofi), jag var på October-sitz, vi lekte operationsskötare i skolan, vi var på ett mycket roligt Halloween party på Ollis. Kändes som om månaden var en stor maskerad!
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: