Idawho?.blogg.se

If I ever leave this world alive

Wild dances

Kategori:

Jag har en bekännelse..Jag for aldrig till Sofi igår. Jag var påväg i alla fall! Fullpackad med kläder, jag hade for Gods sake t.om. en reflexväst på mig. Såg ut som en lysande idiot! Den rollen kan jag leva med. MEN tydligen skämdes min cykel så mycket att bakdäcket dog, pang, boom. Så, jag gick med mina friska ben idag istället. Väldigt skönt väder har vi haft i Vasa idag. Kyligt ja, men inte blåsigt!
 
Med Sofi har vi ätit lunch, dekorerat peppakrkakor, druckit glögg och kollat film. Precis som en söndag ska vara.
 
Btw, man vet att det är kallt ute när man ser bättre utan glasögon än med glasögon då man stiger in. Just sayin.
Och sen lite Wild dances på det!
 
 
Ukraina 2004
 
Tika vet vad jag tänker på!

Kommentarer

  • Tika säger:

    Hahaha, jag dör! Måste ta om det nångång :D <3

    Svar: absolut! epic :D
    Ida

    2012-12-03 | 11:18:26

Kommentera inlägget här: