Idawho?.blogg.se

If I ever leave this world alive

Festligt

Kategori:

God kväll bara! Idag har dagen gått som i slowmotion. Hade mycket kul igår, men orken tog liksom slut mitt i. Tror minsann att födelsedagsbarnet firade ordentligt i alla fall, och det är väl viktigast, att bevisa för sig själv att man nog ännu orkar fast man är ännu ett år äldre. Mycket gott åt och drack vi, kanske lite för mycket också. Men det var i slutändan värt det! Nu vet jag inte riktigt hur mycket bilder jag vågar lägga upp från gårdagen eftersom vissa inblandade kanske vill be om censur. Men lite ska jag krydda på.
 
Nu tar vi det lugnt i åtmistone en vecka..Eller i Sofis fall: en vit månad!

Kommentarer

  • sofiiii (å emma) säger:

    Fetto-födisbarn, puss på dig Ida! <3

    Svar: ja ser inga fetton jag :D puss <3
    Ida

    2012-11-07 | 19:49:19

Kommentera inlägget här: