Idawho?.blogg.se

If I ever leave this world alive

Mina synder

Kategori:

Idag är det onsdag och det känns som en fredag. Kanske kan bero på att vi haft endast 3 lektioner den här veckan. Nu är det egentligen långledigt som gäller, men eftersom jag bor så nära skolan skall jag fara på extra fysiologi & anatomilektioner på torsdag och kanske fredag. Bara för mitt eget bästa. Allt det där flög förbi första året.
 
Igår hade vi även Vasaloppet med klassen. Fick se 13 olika lägenheter och fick äta mycket goda aptitretare under hela kvällen. Alla hade verkligen jätte mysigt hemma, och jag skulle kunna flytta in hos alla näär som helst. Kvällen avslutades i allas favoritvardagsrum, Olllis. Där dansade jag omkring bland vänner och bekanta, men kände mig  endå nöjd när vi for hem 2 tiden med Fia.
 
Idag ska jag möta alla mina synder och ge min själ åt skolarbeten i några dagar frammåt. För på lördag smäller det!
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: