Idawho?.blogg.se

If I ever leave this world alive

I have you to thank

Kategori:

Har idag haft en ganska effektiv dag med tanke på att jag har haft stegringskänningar i kroppen. Jag har fått åtminstone tre uppgifter lagade, och jag har inte haft en snutta stress i min närvaro. Såna här dagar har jag saknat. Att kunna njuta av egentid och komma in i ett flow då man lagar skolarbeten. Timmar som flyger förbi, men som endå inte känns bortkastade.
 
Imorgon åker jag hem till Vasa och min egen verklighet igen. Jag har bestämt att jag ska vara frisk imorgon så att jag kan ta emot nästa veckas program utan problem. Jag har både träning, sitz och halloweenparty som väntar. Ja, och så var det väl att ta blodprov på varandra i klassen också. Spännande!
 
Vill i alla fall tacka alla fina människor som har tagit sig tid för mig nu när jag har varit här i Ekenäs. Har varit lika roligt att få träffa alla. Önskar jag kunde ta er alla med mig till Vasa. Tur att det finns facebook och telefoner, så vi kan stalka varandra då man saknar lite extra mycket.
 
Why so serious?
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: