Idawho?.blogg.se

If I ever leave this world alive

Kärleken- till sig själv

Kategori:

Har haft ett så sjukt bra flyt den här veckan. Jag har helt enkelt övervunnit mig själv, och det gör mig jätte glad. Idag när jag cyklade till skolan i höstmörkret kunde jag bara konstatera att "shit, jag gillar nog mig själv jag". Inte på ett skrytsamt eller narcisistiskt sätt, helt enkelt någon sorts acceptans för den jag är och vill vara. Jag tycker man ska få uttrycka positiva tankar om sig själv precis som man ger komplimanger till sina vänner. Du ska ju trots allt vara bästa vän med dig själv hela livet, varför inte uppmuntra sig själv?
 
Nu ska jag börja packa ihop lite grejer, fara till gymmet med mamma, bli bjuden på mat hos Emma, och allra sist fara på Octobersitz till Filicia Castle.
 
Pretty awesome just the way I am!
 
OBS! Grattis finaste Fine på din 20 års dag! Snart får du ta och flyga till Finland, it's not the same without you!

Kommentarer

  • fine säger:

    WIIII! TACK för gratulationerna!! Kommer till jul :D <3

    Och PS.. bilden, hahaha xD

    Svar: halleluijaah :D haha den e klockren ;)
    Ida

    2012-10-24 | 12:51:35
    Bloggadress: http://libertine.blogg.se

Kommentera inlägget här: