Idawho?.blogg.se

If I ever leave this world alive

Lost

Kategori:

Sista dagen i Vasa innan jag åker ner till pappsen min i Ekenäs. Hade riktigt mysigt igår på en välorganiserad Partylite keikka. God bål och fint sällskap. Det bar som väntat till Ollis, där man möttes upp av några andra finingar.
Tyvärr så var inte feelisen på topp för min del  eftersom jag kände mig lite småförkyld och min mage protestera och bara värkte. Så blev för en gångs skull inte kvar till valot. Kanske lika bra det också.
 
Idag har jag avnjutit en mycket delicat Lasangette som utlovat i trevligt sällskap. (Måste ha sett ut som ett skämt när jag kom cyklande i regnet med paraplyet i högsta hugg och försökte hålla balansen. Och när jag stolt märkte att jag hittat fram så springer jag upp och ner i trapphusen i ett desperat försök att hitta rätt dörr, och känner mig mer borttappad än vanligt.)
 
Nu ska jag försöka få kappsäcken packad.

Kommentarer

  • Sofi säger:

    Naaw alla mina wierdos på bild <3

    Svar: perfect :D <3
    Ida

    2012-10-20 | 20:44:32

Kommentera inlägget här: