Idawho?.blogg.se

If I ever leave this world alive

Nostalgitripp

Kategori:

Haha kommer ni (numera raseborgare) ihåg tävlingen: världens minsta schlager? Jag var ju med senast det ordnades typ år 2008? Samma år vann Tika, en av mina bästa vänner! Jag kom fyra, fick något tröstpris ungefär. (måste påpeka att det inte ordnats efter det här) Tror jag aldrig varit så stel och nervös som då.
 
Tog mig idag en liten nostalgitripp med låten jag sjöng då, tattoo av Jordin Sparks. Dessutom "spela jag gitarr" till för att göra det extra komplicerat. Jag filmade in fanskapet. Kan nån snälla lära mig att verkligen spela gitarr? Nu ser de ut/låter som om jag skulle försöka ta livet av en katt. Jag kommer ångra det här ungefär när jag trycker på publicera knappen.
 
Låt mig presentera en kort snutt från en nostalgitripp till år 2008.
 
 
Vart har alla mina hämningar tagit vägen?

Kommentarer

  • Linda säger:

    Du e så dukti gumman!

    Svar: haha nånej! men tack <3
    Ida

    2012-09-27 | 16:32:34
  • daniela säger:

    hu ha ja aldri hört dej sjunga :o urbra ju!

    Svar: Tack :D <3
    Ida

    2012-09-27 | 21:24:14
    Bloggadress: http://ddanielas.blogg.se

Kommentera inlägget här: