Idawho?.blogg.se

If I ever leave this world alive

Ut på vänjakt!

Kategori: Allmänt

Idag är en bättre dag. Jag fick sova ut på morgonen eftersom jag hade ledigt idag från praktikplatsen, och for istället till skolan här i Naestved för att laga ansökan om studerandekort här i Danmark.
Har annars mest slappat idag, men nu tycker jag det får vara slut på den saken. Jag fick av en slump reda på att det idag ordnas något som heter "city night" inne i Naestved centrum där aölla butiker då hålls öppna till kl.22 och alla varor är 20% billigare! Kryddan på biffen är att det dessutom är massvis med live musik över hela stan. Försökte få med mig mina rumskompisar, men dom är inte så pigga på idén. Funderade en stund på att bli hemma. Men hur ska jag då träffa människor? Så, det är bara att packa ihop grejerna och åka iväg och hoppas på det bästa. Nu ska jag ut och jaga vänner! Wish me luck!
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

  • Sara säger:

    Nåja! Lyssna på peppmusik påväg till stan å tänk på utmaningen vi snacka om x) Lycka till! <3

    Svar: <3 jag försökte hitta ett offer, men hitta ett par nya jeans istället :D haha
    Ida

    2013-08-30 | 18:38:25
  • Sara säger:

    En bra början ;)

    2013-08-31 | 19:31:34
  • daniela säger:

    alla älskar ida, du får LÄTT nya vänner :D

    Svar: ja börjar faktiskt tvivla på de, tyvärr! saknar mina vänner hemma :/
    Ida

    2013-09-01 | 18:10:58
    Bloggadress: http://ddanielas.blogg.se

Kommentera inlägget här: