Idawho?.blogg.se

If I ever leave this world alive

Shake it up Sekerim

Kategori:

Jag måste bara lyfta fram en av de största fördelarna  med min skola. BIBLIOTEKET! Det är rena rama himmelriket! Kommer ihåg första gången jag och några andra barnmorskestuderande såg avdelningen med allt inom mödravård, förökning, förlossning, amning, abort, ja allt med barnmorskeriet att göra. Vi började nästan skutta omkring i glädjetjut! Såå otroligt mycket kunskap i ett rum! Eftersom vi har ganska mycket inlämningsuppgifter i skolan nu har jag införskaffat mig en hel del böcker..
 
Jag har efter min resa blivit en riktig boknörd. And I love it! (Försöker se seriös och vis ut)
Turkiet 2007

Kommentarer

  • daniela säger:

    ni verkar ha intressanta kurser nu :D

    Svar: haha, jo de har vi nog ;)
    Ida

    2013-01-21 | 20:55:16
    Bloggadress: http://ddanielas.blogg.se

Kommentera inlägget här: