Idawho?.blogg.se

If I ever leave this world alive

Tillbaka till verkligheten!

Kategori:

Nu är jag tillbaka i mitt hemland igen. Jag är utvilad och harmonisk igen. Har fått njuta av fint väder majoriteten av dagarna, jag har badat badkar (något jag anser är mycket vardagslyxigt!), jag har hittat tillbaka till min bokpassion som jag tappade nångång i samband med gymnasietiden och studentskrivningar. Jag och pappa har skrattat och njutit av god mat, vi har lyssnat på skön musik och slappnat av till 100%. Har varit så himla skönt att koppla bort sig från resten av världen ett tag, njuta av att bara vara. Sista dagarna var vi tyvärr lite ur form, jag med allerginippor och pappa med en hård förkylning. Resan har varit värd varenda euro men nu känns det väldigt skönt att vara hemma i Vasa igen. Here I belong for now.
 
Mera bilder lägger jag upp i ett senare skede!

Kommentarer

  • Lisen the mamma säger:

    En fullkomlig resa med andra ord <3 Och pappa har stjärnor i ögonen när han får vara med dig.

    Svar: absolut :D pappa e söt :)
    Ida

    2013-01-09 | 16:00:38

Kommentera inlägget här: