Idawho?.blogg.se

If I ever leave this world alive

Taler du dansk?

Kategori: Allmänt

Mina damer och herrar, eller borde jag kanske säga "mina damer og herrer". Denna finlandssvenska lilla Ekenäsbo har stora nyheter, i alla fall för sig själv. I'm going to Denmark! I höst har vi en 10 veckors praktik, och jag ansökte i början av året om att fara på utlandspraktik till Norge eller Danmark, vart jag nu då är påväg till Sjelland?! Jag hoppas nu verkligen att jag skall hänga med och få allt praktiskt fixat innan jag slipper iväg (kan vara lite krångligt när man är lite av en yrboll). Vi ska se hur detta slutar!  
 
(Bilderna från google)
 
 

Kommentarer

  • nina erikslund säger:

    Det kommer at gå godt ska du se! Hvorhen skal du gennemföre din praktik? I Köbenhavn måske? Jeg gläder mig til at höre mere. Knus!

    Svar: Haha, jag hör att jag har fått min egen lärare i danska? ;) Jag ska till Vorborg tror jag det hette? :) Så inte alltför långt borta från Köpenhamn :D
    Ida

    2013-06-24 | 08:30:04

Kommentera inlägget här: