Idawho?.blogg.se

If I ever leave this world alive

Dream big!

Kategori: Allmänt

Åh drömmar och mål i livet. Jag blev idag påmind om en av mina stora drömmar via en delad fb länk. Jag är såå inspirerad av den här killen, helt ofattbart häftigt! Min stora dröm är att resa, se världen! Jag vill ha all tid i världen på mig, jag vill resa utan begränsningar, jag vill leva i stunden, jag vill gå på stränder i solnedgången, simma med delfiner, hoppa bungy jump i nya zeeland, åka på safari afrika, dansa på vingliga ben till den brasilianska karnevalen, dansa tango i Argentina, åka luftballong över wien, se en musikal i London, dricka en kall öl på en pub i Dublin, ta en taxi i New York, ta ett morgondopp i Hawai! Ja, I Think you get the Picture!
 
Det goda med min tid här i Danmark är i alla fall att jag har fått mera ro i kroppen, jag är inte lika rastlös! Jag är ung, jag är fri och jag är nyfiken på livet. Ingenting kan stoppa mig! En sak i taget betyder inte att det inte blir av. Jag drömmer alltså har jag ett liv värt att leva.
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: