Idawho?.blogg.se

If I ever leave this world alive

Helgen

Kategori: Allmänt

En vecka har gått på min utlandspraktik och jag måste säga att trots att jag vill och försöker tänka positivt och försöker njuta av tillfället är det svårt. Jag hatar att bo långt ifrån allt, och jag hatar att stiga upp omänskligt tidigt på morgonen för att resa två timmar till jobbet och samma sak på vägen hem. Idag kollade jag dessutom var jag ska vara på hemsjukvårdspraktiken, och fats jag inte trodde det kunde vara sant, så är det ÄNNU längre bort. Det skulle bli 5 timmar resetid per dag. Nej tack säger jag då och åker hem.
 
Veckoslutet har varit okej, lugnt och ganska händelselöst. Inga vänner hittade jag heller, men som tur hittade jag ett par jeans i alla fall! Och på lördag åkte vi till Naestved shopping center där jag fick köpt bl.a. en ansiktsmask som jag också avnjuter för tillfället!
 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: