Idawho?.blogg.se

If I ever leave this world alive

Crazy shit!

Kategori:

Alltså det är ju otroligt hur trött man kan vara! Jag var i och för sig på Ollis Tisdag igår och dansade natten lång, men tycker jag borde få lite god karma då jag var nykterish. Dessutom säger alla att man ska bli så pigg om man tränar. Jag blir helt slut! Jag skyller lite på bastun.
 
Imorgon börjar min skolvecka på hela två dagar. Förskräckligt! Och på söndag åker jag till Ekenäs för lite "självstudievec....", fuck it! HÖSTLOV! Har redan hört rykten om att pappa fyller på i både frys och kylskåp!
 
Fick höra igår natt påväg hem med min privata taxicykel att jag är likadan nykter som när jag är i fyllan. Good or bad? Vad har jag då att skylla på då jag gör dumma saker, om inte alkoholen?
 
Nu väntar sängen, gonatt!

Kommentarer

  • daniela säger:

    haha, ja håller också me att du e ganska så likadan nykter som full :DD

    Svar: voi voi! va ska vi ta oss till med mig då? hoppet är slut! haha :D
    Ida

    2012-10-11 | 16:16:27
    Bloggadress: http://ddanielas.blogg.se

Kommentera inlägget här: