Idawho?.blogg.se

If I ever leave this world alive

Tantvarning

Kategori:

Det här veckoslutet har bevisat för mig att man inte alltid behöver planera så mycket. Meningen hade ju varit att jag skulle farit till tropiclandia på någon häftig Dj-grej med Daniela, men min sjukhet satte tyvärr käppar i hjulet för det. Blir riktigt irriterad faktiskt. SÅ, mina planer för lördagen blev istället att sitta hemma och läsa till tent och se på dokumentärer typ. Precis rätt sysselsättning för en 20-åring. MEN, min ungdomligare mamma bestämde sig för att rädda mig från att gå in i tantdvala och bjöd över mig till henne på myskväll istället. Och mycket bättre blev ju det, när man fick äta tortilla, bada bastu och se på deltävling 1 i melodifestivalen + en film. Så tack mamma för en super skön kväll, och tack för att du drog ur mig ur mitt tantkoma.
 
 
 

Kommentarer

  • Lisen the mamma säger:

    <3 <3 <3
    Världens mysigaste myspyskväll!

    Svar: absolut :D <3
    Ida

    2013-02-14 | 21:35:01

Kommentera inlägget här: