Idawho?.blogg.se

If I ever leave this world alive

I lived

Kategori: Allmänt

Har varit tyst nu ett tag här på bloggen, men nu är jag tillbaka med buller och brak och nya visioner. Jag vill från och med nu försöka använda bloggen som ett medel att sprida lite positiv anda i dagens värld av misär. Misären kommer ju kanske inte försvinna, men det är i alla fall ett steg på vägen för att göra vardagen så bra den möjligtvis kan vara. Negativa tankar kommer aldrig skapa ett positivt liv they say!
 
Så min mission med det hela är att inte bara för mig själv, men förhoppningsvis också för några andra själar där ute, göra livet lite roligare, lite positivare! Livet är en gåva som vi inte skall ta för givet!
 
Så dagens tips är helt enkelt: STÄDA! Inte kanske ett ord man förknippar med något positivt, men det är ett känt faktum att hur det ser ut runtomkring dig reflekterar hur du mår inombords! Så lägg på dina favoritlåtar på repeat och dansa loss medan du gör ditt hem så mysigt och personligt du bara kan! Det ska i alla fall jag göra.
 
Dagens låt:
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: