Idawho?.blogg.se

If I ever leave this world alive

P!nk

Kategori:

Halleluijah! Jag är happy happy happy face! Beställde just biljetter till P!nks konsert i Hartwall den 28: onde maj till mig, Emma & Sofi! Enda sedan jag missade henne senast hon var i Finland har jag gått med en liten gnavande känsla av att ha missat något mindblowing..Och jag skulle inte kunna leva med den känslan igen!
 
P!nk är en av mina absolut favorit artister. Hennes sånger får mig både taggad, glad och galen! Hon har låtar som man kan gråta med i då man är lite låg, låtar man kan sjunga med i och dansa till då man äntligen bestämmer sig för att komma tillbaks på sina fötter igen och fira att man finns till, och för att man är bra som just den tokiga människan man är! Men viktigast av allt är att hennes låttexter verkligen berör och betyder något! (Okej, kanske inte U + ur hand, men ni fattar).
 
P!nk är en artist att se upp till helt enkelt!
 
DESSUTOM är hennes nya album "the truth about love" helt fantastiskt bra!
 
 
AAhh..Eufori!
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: