Idawho?.blogg.se

If I ever leave this world alive

Humörsvängningar

Kategori: Allmänt

Idag har min dag gått från "I love my Life" till att jag vill ta första bästa flyg hem. Var idag för första gången ut på fältet med min handledare, fick åka hem till klienter och observera, vilket var intressant. Det tog bara en timme med bil båda vägarna! Znark! Känns som jag mest bara åker, åker och åker lite till. Först buss, tåg, bil, tåg, buss. Jag kommer i alla fall vara en professionell potatis när jag kommer hem. Jag är lite småledsen över att bo så långt ifrån allt. Det var kul i ungefär två och en halv dag. Jag behöver lite action! Ska jag bara sitta och inte ens fara ut och träffa lite folk på 10 veckor kommer jag seriöst att få någon psykisk sjukdom själv. Det är ett som är säkert. Rädda mig! Förlåt att jag var tvungen att dela med mig av min negativa energi, men har inget annat för mig!
 
Typ den känslan!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: