Idawho?.blogg.se

If I ever leave this world alive

Naestved

Kategori: Allmänt

Efter en skön länk i en sommarstad som påminner en aning om Ekenäs har jag nu ork att lägga upp lite bilder från Naestved!
 
Vid denna busstation lär jag hinna stå många gånger än, utsikten är inte fy och skam!
Imorgon börjar då allvaret, eller orsaken till att jag överhuvudtaget är i Danmark, praktiken. Vi ska se hur transporterna till arbetsplatsen ska sammarbeta. Ganska skönt att vara "utböling", jag får vara försenad och lite korkad, för hur skulle jag kunna veta?

Kommentarer

  • Malin Söderback säger:

    Det ser jätte härligt ut, önskar att jag hade möjlighet att besöka dej! Ha det så bra vännen, sköt om dej! <3

    Svar: Det är nog härligt än så länge ;D ja de skulle vara en underbar överraskning minsann :D sköt om dig du med, hoppas din praktikperiod har börjat bra :D <3
    Ida

    2013-08-27 | 21:36:49

Kommentera inlägget här: