Idawho?.blogg.se

If I ever leave this world alive

Utmaningar i vardagen

Kategori: Allmänt

I ett försök att göra det bästa utav min oktobermånad har jag bestämt mig för att utmana mig själv lite extra. Jag har alltid velat lära mig spanska och jag har alltid haft svaga armmuskler. DÄRFÖR har jag bestämt mig för att i en månads tid lära mig en fras på spanska varje dag + att jag varje dag ska göra ett träningsprogram för triceps. Jag kan verkligen rekommendera sidan jag hittade programmet på, här finns många andra 30 dagars fitness utmaningar också! Kolla in det vet ja!
 
 
Have fun, and just do it!
 
 
 

Kommentarer

  • daniela säger:

    den sidan måst ja kolla in!

    Svar: De tycker ja absolut du ska :D
    Ida

    2013-10-02 | 18:40:46
    Bloggadress: http://ddanielas.blogg.se

Kommentera inlägget här: