Idawho?.blogg.se

If I ever leave this world alive

Inga ursäkter!

Kategori: Allmänt

God kväll alla fina människor! Hoppas ni har haft en bättre dag än mig idag! Själv har jag kämpat med att hålla ögonen öppna pga sömnbrist pga förkylning (ironiskt med tanke på hur stolt jag var över mina nya varmare utstyrelser). Har helt enkelt inte kunnat andas normalt. Men som tur är har jag tydligen haft turen att bo med "apotekare", för här kommer erbjudanden från alla håll med kurer och mediciner! Så tack vare min medicinering och en powernap på dagen som blev ett sovmaraton bestämde jag mig för att inte använda mig av min "jag är förkyld så jag kan inte träna idag-ursäkten". Vi har ju kommit på dag 4 av 30 day shred träningen här hemma. 26 Days to go!
 
Med mitt traditionella te och mjölk så här på kvällskvisten hoppas jag på en god natts sömn!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: