Idawho?.blogg.se

If I ever leave this world alive

On top of the world!

Kategori: Allmänt

Nu börjar jag äntligen få svar och allt börjar gå min väg igen! Jag vet nu att jag KAN stanna i Danmark 10 veckor som planerat! Satt bokstavligen med ett pedosmile i bussen påväg hem när jag läste mejlet. DESSUTOM fick jag ett efterlängtat paket från Norr idag, avsändaren ingen mindre än min vackra mamma. Ett paket fyllt av kärlek! Choklad, choklad, bröd, byxor och lite mera choklad! Allt jag behöver! Så fick vi ju också våra studerandekort för att få billigare transport. Tur att jag svävat på moln hela dagen så faktat att jag nu heter IBA inte fick mig att sprängas i taket!
 
 

Kommentarer

  • Mima säger:

    hahhaha ojnej! Men det är lite som att de skickade någon tidning till mig som det stod MIRNA på... inte så kul men misstag händer.. dock är det väl lite värre om det står på ditt studiekort?

    Svar: Ja de kändes lite sådär suck :D tror inte de gör så mycket, jag har ju massa andra identitetsbevis så kan ju bara förklara hur det ligger till, det är onödigt å skicka tillbaks det och fixas, tar så länge att få det! Å jag reser varje dag med både tåg å buss :) så hoppas på det bäst! I värsta fall får ja leka dum :D haha
    Ida

    2013-09-17 | 20:42:37
    Bloggadress: http://mimedus.papper.fi

Kommentera inlägget här: