Idawho?.blogg.se

If I ever leave this world alive

Take a moment to breathe

Kategori: Allmänt

Helg- en chans att samla sina krafter och sova! Hade ju min sista dag på min mentalvårdspraktik igår, och måste säga att det var med lite motvilliga steg jag fick ta farväl av praktikplatsen. Hela personalen har varit helt underbar, tagit så bra hand om mig och fått mig att känna mig som en i gänget. Min fina handledare gav t.om. en avskedsgåva, godis och ljus! Jag vet i alla fall vad jag kommer tänka på när jag tänder de ljusen.
 
Annars har det varit en upp-och-ner-dag idag. Började med att jag kände mig allmänt irriterad och instängd, som om jag behövde luft, lite egentid och space! Så jag får tacka vädergudarna att solen sken idag så jag kunde gå och sätta mig på Enö strand och bara vara. Lyssna på havet och vindens sus. Ibland är det stunder som dessa som jag behöver för att hitta fokus igen. Det är inte alltid det lättaste att bo 7 personer med olika personligheter och bakgrunder under samma tak dag ut och dag in. Men nu är harmonin i kropp och själ återställd!
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: