Idawho?.blogg.se

If I ever leave this world alive

Life is life

Kategori: Allmänt

Nu när jag äntligen är på finsk mark igen kan jag äntligen pusta ut.. Trodde jag ja! Nej nu är det inte dags att vila, för nu drar skolan och examensarbetsplanering igång på allvar. Långa dagar i skolan, mörkt ute och alltför många extrakilon (skyller på danskarnas goda bakelser) har mött mig som en smäll i ansiktet. Men sanningen är endå den att detta inte har någon som helst betydelse. Jag är hemma, och det är allt som betyder något. Skolan ska man inte ta FÖR allvarligt, och extrakilona försvinner ganska snabbt då man låter i att proppa i sig ALLT i sin väg och rör på sig lite mer igen. No problemos. Så nu en bildbomb på helgen i Köpenhamn + vårt besök till "Den blå planeten" med mamma min.
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: