Idawho?.blogg.se

If I ever leave this world alive

Sommarlov!

Kategori: Allmänt

Kan väl inget annat än konstatera hur passande mitt bloggnamn är för tillfället, Ida WAS here, literally. Men now I'm back again! Får se för hur länge det blir den här gången. Beror på hur inspirerande denna sommar kommer att vara! Skulle ju kunna börja med en liten review på vad jag hållit på med denna vår/vinter. 
 
- SKOLA! Lite halvhjärtat mellan varven, men ser ut som jag har kommit igenom alla kurser för det här skolåret i alla fall! Och har ju i alla fall fått börja på barnmorskeinriktningen nu!
 
-Jag har gått och skaffat sommarjobb på BB i sommar (excited!)
 
-Har träffat nya underbara människor, en lite extra speciell ;)
 
-Jag har varit på en trip till Uppsala för att träffa på både syster och finaste Fine!
 
-Jag har upplevt min första Nikeblast med Denise och Louise i Stockholm
 
-Firat pamppasveckan med de bästa :)
 
-Jag har också varit med om första ordnade väriestejuoksu som ordnats i Vasa med Sofi, Elin och Simone!
 
-Har lyckats jobba lite inom hemvården :)
 
Har varit lite upp och ner som vanligt i humöret, men det kanske hör till, i grund och botten är jag nog endå en lycklig människa!
 
Ska försöka få in lite bilder i ett senare skede! Nu är det SOMMARLOV :D
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: