Idawho?.blogg.se

If I ever leave this world alive

Kom ihåg mig

Kategori: Allmänt

Jag måste ge mig själv en klapp på axeln. Jag tycker jag har varit riktigt duktig den här sommaren. Först praktiserade jag i Maj och resten av sommaren fram till igår har jag arbetat som en dåre. Inte en dag har jag varit sjuk från jobbet. Jag har haft både bra och dåliga dagar på jobbet, men konstigt nog kommer man bara ihåg de bra dagarna samma dag man slutar jobba. Det var med tårar i ögonen som jag tog farväl till mina gummor på Ekhem. Jag är så otroligt stolt och glad över att ha kunnat lysa upp någons dag.
 
Imorgon åker jag upp tillbaks till Vasa, mitt hem. Har inte riktigt förstått hur mycket jag kommer sakna alla här nere före igår. Tog farväl av Samira, Jeppe och Henry igår och fick cykla iväg med en klump i halsen.
 
Idag stog Linda på tur, och ikväll är det dags att säga hejdå till Nicolas. Men före det ska jag och pappa på en tre rätters middag. Kina it is.
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: