Idawho?.blogg.se

If I ever leave this world alive

10 days

Kategori:

Igår levde vi som vi skulle fåt betalt för saken. Efter att ha firat Jonas drog hela buntten mot Ollis glöggkväll. Kom dock på att jag inte ens drack en mugg glögg på Ollis. Men jag var nog uppe i varv för den delen endå. 
 
Idag är det 10 dagar kvar tills jag och pappa för första gången någonsin reser till södern tillsammans. Jag måste säga att det kommer bli en välbehövlig semester från studielivet. Jag älskar Vasa, men tror det kan vara bra med lite andrum ibland.
 
 

Kommentarer

  • daniela säger:

    vitsi va skoj att fa på resa me sin pappa, de sku ja å vila gö :D

    Svar: de bara så du släpar med honom :D haha
    Ida

    2012-12-16 | 21:31:38
    Bloggadress: http://ddanielas.blogg.se
  • Mimedus säger:

    Åj så kul! Hoppas ni får de kiva och kom ihåg att ta det piku lite lugnt också :)

    Svar: Vi har det alltid kulo med pappa :D ja det ska jag verkligen försöka :)
    Ida

    2012-12-19 | 08:50:10
    Bloggadress: http://mimedus.papper.fi

Kommentera inlägget här: