Idawho?.blogg.se

If I ever leave this world alive

Januari & Februari 2012

Kategori:

Tänkte jag skulle lägga upp lite bilder från det gångna året. Bara för att jag tycker om att dyka tillbaka i minnen. Let's start with January and February!
 
Januari 2012
Vad kan jag säga om Januari. Året började med kanske historiens mest patetiska nyår. MEN, jag hade så roligt man nu endå kunde han. Dessutom föddes ju min älskade gudson Henry 10:onde Januari. Så helt onödig månad var det inte. Men har absolut inga bilder från Januari förutom nyåret.
 
Februari 2012
I Februari var Linda på besök i Vasa, vi var förstås till Ollis, och hur kvällen slutade får förbli en hemlighet. Dessutom kom Emmas och mina utbytesstudernade Jolien och Nathalie till Vasa för att göra sin sista praktik i Vasa centralsjukhus. Så det blev mycket engelska den här månaden. Dessutom var jag alltsom oftast hundvakt. Dock var jag ännu denna månad lite smådeppig och hade inte mycket till motivation. Men jag såg ljuset i tunneln.
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: