Idawho?.blogg.se

If I ever leave this world alive

Juli & Augusti 2012

Kategori:

Juli 2012
Juli var nog den bästa månaden under sommarlovet vill jag påstå. Vi var till Kasnäs med pappa, fammo & fafi (som har blivit lite av en tradition för oss), jag jobbade på, fick för oss med några vänner att cykla mitt i natten till Karis för att beställa en kanakori och cykla hem igen,var till Bromarf och fira med tjejerna, åkte med samma tjejer + några fler till Åland och Rockoff (Fick använda skrattmusklerna något rysligt denna månad!)
 
Augusti 2012
Augusti var likväl som Juli en bra månad. Jag var på kryssning med pappa och skapade nya kontakter bl.a. i Nederländerna, jag jobbade in i det sista, hade en perfekt sommardag där vi nästan klarade av att stå upp på vattenskidorna med Fia (haha!), sen hade vi en sista stor gathering på Nicolas stuga innan alla skulle skiljas åt olika håll till hösten, vi lekte Buddah på vägar, vi var till ettan en sista gång för sommaren.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: