Idawho?.blogg.se

If I ever leave this world alive

Save the world

Kategori:

Tror man någonsin själv på att man ska ta det lugnt på krogen när man intalar sig själv att man ska ta en mogen och ganska lugn kväll? Efter läkemedelsräkningstenten ville jag bara gråta. Jag förstod nada. Men efter att jag fick lite mat i magen bleknade sorgerna sakta men säkert bort. Studiebesöket till Tolvis var mycket intressant. Jag skulle gärna fördjupa mig lite mer i missbrukarvård. Väcker förslag för olika ämnen för slutarbete..
 
Men well, sen hade vi girls night hos Sofi med mat och drinking games. Jag tror det var vid det här laget det redan sakta började spåra ut, Men kul hade vi i alla fall! Väl vid Ollis spelade vi lite RappaKalja, och sen kan ni ju gissa vad som hände näst. Jag kom hem idag kl.13. Riktigt sliten. Den första frågan man får när man loggar in på facebook är "kommer du till ollis ikväll?". Hmm, låt mig fundera en stund..NEJ!
 
Kan trösta mig själv med att jag har mycket kul att se fram emot denna månad. 20:onde blir det Swedish House Maffia i Hartwall och 25:te blir det Teneriffa med pappa i två veckor! Ni kan ju tänka er hur välbehövlig skatteåterbäringen var en dag som denna.
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: