Idawho?.blogg.se

If I ever leave this world alive

Error

Kategori:

Nu efter mitt avslappnande veckoslut är jag helt slutskörd. Vem hade trott att man kan bli så trött av att förflytta sig typ högst 20 steg åt gången? Hur som haver så vill jag bara göra en liten påminnelse till mig själv. Gå för Guds skull inte till SIWA å pantta flaskor igen. ALDRIG!
 
Jag tänkte ju då idag att jag kunde passa på att pantta alla pantflaskor jag och Fia hittills har samlat på oss. It was pretty much. Jag for först in för att köpa lite ätbart och passade tillika på att fråga om pantmaskinen funkade nu, eftersom senast vi travade dit var den sönder.Tösen som var på jobb förstod inte alls vad jag ville ha sagt och jag stammade något halvt på finska halvt på swahili och fick till slut mitt svar: jo den funkar! Bra tänkte jag och sprang ut till bilen efter mina fyllda påsar.
 
Jag började sakta trycka in burk efter burk, men ungefär var tredje hoppade ut tillbaka. Sen börjar maskinhelvetet pipa och error error..Jag tittar nervöst mot tösen, och frågar vad som händer? Hon gav mig en dödande blick och kom och hjälpte denna stackars idiot (enligt henne då). Behöver jag ens säga att jag sprang ut ur SIWAN snabbt som bara den när jag var klar, och med inga intensioner att återvända. EVER.
 
Hennes min när hon såg mig vid error helvetet.
 
Jag låter inte detta lilla scenario förstöra min dag!
 
 

Kommentarer

  • fine säger:

    hahahahhah ida <3 skrattade while reading this xD

    Svar: haha, jag kunde skratta först efteråt :D inne i situationen ville man bara sjunka genom jorden!
    Ida

    2012-11-07 | 21:54:41
    Bloggadress: http://libertine.blogg.se

Kommentera inlägget här: