Idawho?.blogg.se

If I ever leave this world alive

Everyway that I can

Kategori:

Ojj jessus sån kväll det blev igår. Jag hade nog väldigt roligt. Lite slö humor, men det är så det brukar vara. Eftersläppet var för en gångs skull på Leipätehdas där jag inte hade varit sen våren någongång. Jag har dansat, fallit med pannan i golvet, lekt lite Dr.Phil och minglat omkring. Idag var inte lika glamouröst när man vakna med sjuk panna, vitlöksstank i hela rummet, och en död telefon. Men jag har också fina minnen och och ett nytt halarmärke! Ikväll ska jag leka kulturell och gå på teater med mamma. "Next to normal". Nice!
 
 
Turkiet 2003
Sjukt bra, förstår att den vann. Väcker mycket minnen från lågstadietider. Kommer nog aldrig kunna lyssna på låten utan att tänka på en liten Tika som shake:ar loss. And I wouldn't like it any other way!

Kommentarer

  • Tika säger:

    Haha, jag döör! Har nästan förträngt det! :D

    Svar: sånt bör inte förträngas :D du av ju sååå söt!
    Ida

    2012-11-29 | 17:47:50

Kommentera inlägget här: