Idawho?.blogg.se

If I ever leave this world alive

Freaks

Kategori:

Åååh vilken dag! har suttit i skolan från kl.9.30-17.00. 17.00!?!? Det är inte så det ska vara. Vi har kämpat, svettats, med tårar i ögonen och påväg att slita av oss håret och slå ihjäl varandra lagat på ett projekt. Vi blev klara, och hela paketet är sänt. När jag kom hem var jag förbannad. Och tyvärr så var det Fia som fick ta den fula käftsmällen. Jag var som en trotsig liten unge. Minst. Det är otroligt vad stress och brist på mat kan göra med en människa, jag blir ett monster.
 
Sen har vi haft Patrik här på kvällen för att få sitt hår klippt av duktiga Fia. Och resultatet kunde inte blivit bättre! Kan slå vad om att han sitter hemma för tillfället och flörtar med sin egen spegelbild! Skönt var det att slappna av till kvällen och få skratta ut all frustration.
 
Vackra är vi allihopa, allihoopa, allihoopa!
 

Kommentarer

  • daniela säger:

    ojoj va ja e glad att ja int går i den skolan mera :D

    Svar: haha, de kan jag tro efter detta inlägg ;)
    Ida

    2012-11-09 | 06:40:44
    Bloggadress: http://ddanielas.blogg.se

Kommentera inlägget här: