Idawho?.blogg.se

If I ever leave this world alive

I wanna

Kategori:

Idag är det en sån morgon man helst skulle stanna i sängen hela dagen. Speciellt när man har lektion från 9-16 som inte ens är obligatorisk. Men sen har man ett gnavande samvete som säger att man nog endå borde gå. Åtminstone halva dagen, så har man åtminstone ett halvbra samvete. Men tror kanske endå att läraren uppskattar det mer om jag inte är där än om jag sitter och slumrar in. Men what do I know?
 
 
Lettland år 2002
 
Kommer så bra ihåg det här bidraget! Vet inte hur bra låten är egentligen, men god did I love the show? Jag var 10 år och tyckte det var så tufft när hon började klädd som en man och slutade som en riktig seniorita! Den coolaste showen jag hade sett dittills i mitt liv. Nu 10 år senare är jag fortfarande impad!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: