Idawho?.blogg.se

If I ever leave this world alive

Min första kärlek

Kategori:

Idag väcktes gamla minnen upp då jag för första gången på säkert 2-3 år konditionsimmade. Vilken underbar känsla. Jag gick ju i träningssimning femman och sexan i lågstadiet och jag älsakde det verkligen. Men jag slutade den enda hobbyn jag egentligen någonsin gillat pga, ja vad var det nu igen? Tror det var då det blev mer och mer tävlingar som jag tappade lusten. Jag var ju bara en liten tjej som gillade känslan att få hoppa i bassängen och simma fram och tillbaka i min egen takt och känna hur hela kroppen arbetade.
 
Nu har jag i alla fall hittat tillbaka till en av mina största kärlekar, och damn it feels good! Kärlek vid första simtaget once again. Det är i vattnet jag hör hemma.
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: