Idawho?.blogg.se

If I ever leave this world alive

Mjau!

Kategori:

Tänkte jag skulle börja med att säga: GLAD FARSDAG FINASTE PAPPA, tyvärr så kommer du ju inte se det här eftersom du just och just ens vill använda datorn på jobbet! Men älskar dig så himla mycket precis för den stöttande och lustigkurren du är!
 
SEN, tänkte jag berätta om mitt veckoslut i korta drag.
 
Jag har ju då hjälpt mamma lördag-söndag på en kattutställning. Mamma har fotograferat och jag har gått igenom bilderna med kunderna och sålt bilderna. Har sett mycket söta och personliga katter, jag har pratat mer finska än svenska och gjort tekniska saker på samma gång. Jag förtjänar en klapp på axeln och ett papukajamerkki!
 
Mamma hade mindre tur som hamnade i catfight..
Drama, drama!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: