Idawho?.blogg.se

If I ever leave this world alive

My heart goes boom

Kategori:

Godnatt eller godmorgon till en ny dag. Fredag eller lördag, I don't know, beror på hur man ser det. Har suttit i snart 4 timmar och lyssnat på gamla eurovision song contest bidrag. Jag älskar eurovision lite sådär creepy mycke. Någon kan börja skruva på sig och gapa när jag listar upp alla låtar jag gillar, vilket år dom var med, vad låtarna heter och dessutom sjunger sången utan problem. Jag är en nörd på det här. Så är det bara. Min passion vill jag dela med mig av, så därför tänkte jag att jag från och med idag ska posta en låt varje dag från eurovision song contest från år 2000-->, bara för att 2000 är första året jag kommer ihåg att jag tittade på programmet. Jag postar alla låtar jag någonsin gillat. Ja, det blir många dagar med bra musik. Om inte annat kan ju kanske någon annan roas av hur modet har ändrat, och framför allt kanske musiken. Men stämningen är alltid den samma. Och eurovision sprider glädje.Amen.
 
 
Norge år 2000

Kommentarer


Kommentera inlägget här: