Idawho?.blogg.se

If I ever leave this world alive

Dagen

Kategori:

Ska nu för kanske femtionde gången försöka laga skolarbeten den här självstudieveckan..Har fått kanske en sida skriven hittills på fyra dagar. Strongt! Men har aldrig varit bra på att välja skola framför vänner. Idag har jag suttit halva dagen hos Samira och glott mig riktigt kär på Henry. Sötare pojke får man leta forever efter. Han brås på sina vackra föräldrar.
 
Fast jag gillar att träffa alla nära och kära här i Ekenäs måste jag nog säga att mitt hem nog är Vasa trots allt. Ska bli skönt att komma hem till sitt egna rum och få lite struktur och rutin på dagarna igen. Nu yrar jag omkring som en höna utan huvud. Tur att jag och Samira satt och tog oss lite funderare över vad vi vill göra av våra liv. Alltid lika kul att filosofera och få ner sina flummiga drömmar på papper.
 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: