Idawho?.blogg.se

If I ever leave this world alive

Pre-julklappar!

Kategori:

Har efter nån timme fått igång min splitternya nettitikku och återvänder nu till cybervärlden och kan ej längre skylla ifrån mig om skoluppgifter som ska lagas på moodle. Förstod dock inte först idag då jag skulle fråga efter en nettitikku varför försäljaren såg så besvärad ut. Jag frågade ju då efter en minnessticka. Teknologi och jag..
 
Anyhow, tänkte slänga in lite bilder på lite grejs som jag fick/köpte under höstlovet i södra Finlandia.
 
Lite lycklig blir man nog då det materiella ha-begäret är tillfredställt för en tid frammåt!

Kommentarer

  • Fine säger:

    Kläderna är så sjukt DU :D Fina!

    Svar: Ojj va bra att du tycker det :D
    Ida

    2012-10-23 | 20:33:59
    Bloggadress: http://libertine.blogg.se
  • Lisen the mamma säger:

    Det var nog försäljaren som var töntig. Det heter nettitikku eller mukkula på finska, så du fråga helt rätt. Minnessticka (USB-minne) heter muistitikku på finska. Kanske försäljaren hade tankarna på helt andra pinnar...

    Svar: Muhaha! Detta ska jag komma ihåg :D
    Ida

    2012-10-23 | 21:13:18

Kommentera inlägget här: