Idawho?.blogg.se

If I ever leave this world alive

Gröt

Kategori:

Hej alla barn nu blir det barnprogram, titta här vad lady Ida tar fram. En skål med gröt och en sked, det kan man
också leka med!
 
 
Lame. MEN, hade i alla fall en jätte skön kväll igår med några av våra gulisar och mina co:tutorer. Vi hade filmkväll i Filizia castle där vi tittade på Sherlock Holmes. Så sjukt bra film. Jag blir riktigt i extas!
 
Dagens bekymmer gäller att det är lördag. Min hjärna och kropp säger "stanna hemma och vila idiot", mitt hjärta och min själ säger "du är ung, du lever bara en gång (och massa andra klichéer om hur du ska fånga dagen)"

Kommentarer

  • Fine säger:

    Första bilden.... i love you XD

    Svar: haha, Love you too <3
    Ida

    2012-09-22 | 09:55:46
    Bloggadress: http://libertine.blogg.se

Kommentera inlägget här: