Idawho?.blogg.se

If I ever leave this world alive

Sightseeing i Vasa

Kategori:

Tro det eller ej, men min bedömningskörning kunde inte ha gått bättre! För det första, så fick jag köra med en automat-bil! Och för det andra var min bilskollärare otroligt chill. Han tyckte vi kunde skita i ekonomiskt körande och ha lite sightseeing istället! Och så svor han på om allt mellan himmel och jord. Plötsligt skrek han "de va en uggla! Sväng tillbaka!". När vi for tillbaka och stanna såg vi att det var en mås som blivit skjuten i huvudet. Asigt!
 
Han sade i alla fall att att han tyckte de gick bra om man tänkte på mina förutsättningar, och att jag var social som han så jag kunde köra och prata på samma gång. Kommer tydligen ha honom imorgon på halkbanan också..Jag frågade om jag skulle ha en walkie-talkie i min bil så han hör vad jag säger också, för i såna fall kommer han bara höra skrik, vrål, mycket svordomar och möjligtvis gråt! Han tittade konstigt på mig och gick in i bilskolan igen. Snipp snapp slut så var sagan slut!
 
För övrigt hittade jag ingen outfit för UV-partyt, så jag köpte ett par örhängen istället!
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: