Idawho?.blogg.se

If I ever leave this world alive

Life right now

Kategori: Allmänt

So here we go again, ska försöka mig på att blogga igen åtminstone under mina 10 veckor i Danmark. Finns ju inte så mycket annat att göra när man är så mycket utanför centrum, haha! Resan hit gick mycket bra, fast blev kanske en aning uttråkad av att bara umgås med mig själv, men måste väl bli lite roligare bara. Mina rumskompisar och staden i sig verkar ju schyssta i alla fall. Synd att jag skulle skrämma bort dem direkt när jag råkade släppa in typ 100 myggor när jag skulle testa min nyckel på kvällen, wuups.. Tror dock jag blivit förlåten!
 
Idag har jag hunnit vara via skolan och Naestved centrum, ätit en glass och åkt mycket buss, fått en ny säng! Tänkte nu jag skulle kunna sätta in lite bilder från huset vi bor i, och senare också bilder från Naestved!
 
Mitt tillfälliga rum
Det här stora "vardagsrummet" kommer jag från och med mitten av september dela med en spanjorska!
 
 
 
 

Kommentarer

  • daniela säger:

    wow vilke badrum! å hela huse ser ju riktit bra ut :) kul att du börjar blogga igen!

    Svar: jo badrummet tycker jag bäst om :D ja ska försöka keep up bloggandet iaf :D man har nått att göra :D
    Ida

    2013-08-27 | 17:54:26
    Bloggadress: http://ddanielas.blogg.se

Kommentera inlägget här: