Idawho?.blogg.se

If I ever leave this world alive

November & December 2012

Kategori:

Här kommer de två sista månaderna från år 2012. Lämnar bilderna från resan till ett annat inlägg.
 
November 2012
November var en lite galen månad. Lite väl mycket utekvällar kan jag tycka såhär i efterhand. Men ibland händer det bara. Den här månaden var jag på Brobyggarnas "andra första sitz, vi firade Sofis födelsedag och vi firade Vicis födelsedag, jag hjälpte mamma på kattutställning i Seinäjoki, fick veta att jag kom med i "Rainbow project" som ordnas i Amsterdam i Februari-Mars, imponerades på Rock idolen, klarade av kliniska examinationen, Girls-night med Sofi, Vasaloppet med klassen och Ett ljus i staken-sitz! Hoh!
 
December 2012
Alltså i December åt jag mest bara mycket julmat, firade lite jul med både mamma, vänner och fammo, fafi och pappa. Sen träffade jag mina kära nere i Ekenäs innan resan. Förstås var vi ju på Swedish house mafia vilket var legendariskt! Ganska lugn månad annars skulle jag säga. Bra avslut på året!
 
Nog har 2012 varit ett ganska händelserikt år endå. Kunde inte slå år 2011, men i alla fall. Nu ser jag fram emot allt vad 2013 har att erbjuda!
 

Kommentarer

  • Fine säger:

    Blir avis på Swedish House Mafia bilderna, ascoolt ju!

    Svar: de va kul :D
    Ida

    2013-01-09 | 22:57:01
    Bloggadress: http://libertine.blogg.se

Kommentera inlägget här: