Idawho?.blogg.se

If I ever leave this world alive

Ett lyckligt slut

Kategori:

Vad ska man skriva för smart eller uppiggande idag då? Jag har inte varit den mest inspirerande personen idag eftersom jag mestadels har sovit. Minst illa gör man ju så också, right? Skämt å sido, jag har i alla fall skrivit engelska tent och ätit bagel på Arnolds med Fia idag. OCH blivit bjuden på coctailparty på vår gård, för där satt mina nya bästisar, tre av grannkvinnorna och bjöd in mig till sin lilla fest. Jag tackade och bugade djupt, men sa att det får bli en annan gång och tog sen mitt pick och pack och åkte till ännu en natt på jobbet.
Lite smålullig och känslosam som jag är såhär på småtimmarna bjuder jag på en mycket fin sång av Måns Zelmerlöw! Enjoy and let your tears pour.
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: