Idawho?.blogg.se

If I ever leave this world alive

Home is where your heart is

Kategori:

Ännu en bra dag börjar gå mot sitt slut. Har varit extra effektiv idag och haft en storstädning med golvtvätt och allt här hemma i mitt slott. Vissa yrkesskador tackar man inte nej till! Medan golven torkade han jag mig på kaffe till min kära moder. Sedan överraskade jag faktiskt mig själv med att fara till simhallen. Simmade så att vattnet strittade. Kvällen har spenderats med lustiga grabbar som lagat pizza medan jag nöjd och glad åt min fina kycklingsallad. Tackar och bockar för denna dagen och lägger upp lite bilder från lägenheten för den som är intresserad nu när det för en gångs skull inte ser ut som ett läger.
 
Wc:n skippa jag, den är så oredig just nu när jag har mina städgrejer där!
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: