Idawho?.blogg.se

If I ever leave this world alive

Home

Kategori: Allmänt

 
Hemma igen i min egen lya efter lite över en veckas "semester". Det känns bra igen. Före mamma for till Åland kände jag mig så malplaserad på nått sätt, som om jag inte riktigt kunde finna ro. Nu är jag tillbaka med nya krafter och dessutom med lite nya grejer. Min söta mamma var till Ikea och införskaffade två fina dynor, nya bestick och en liten kompis till mig. Mitt materialistiska jag skuttade av glädje!
 

Och jag kunde omöjligt motstå att posera med mina grejer, dynor är min grej alltså!

Kommentarer

  • Lisen the mamma säger:

    Känner att dom passar perfekt i ditt hem. Och hoppas ditt nya husdjur kommer att trivas :D

    Svar: Ja det gör dom verkligen! :D Tack ännu en gång!
    Ida

    2013-06-26 | 22:01:16
    Bloggadress: http://reportalen.blogg.se/

Kommentera inlägget här: