Idawho?.blogg.se

If I ever leave this world alive

Mammasjuk!

Kategori: Allmänt

Veckoslutet börjar sakta men säkert gå mot sitt slut. Har mest jobbat, men lite dans har jag fått på fredag + god mat! För tillfället har jag en lite längre matpaus och planerar vad jag ska hitta på efter jobbet är slut. Jag tror bestämt att jag ska försöka få tvättat lite kläder, möjligtvis se en film, bada badkar och sen antagligen fara till mamma övernatten. Har sovit där nu tre nätter den här veckan. Vet inte vad jag har haft för grym mammasjuka! Men måste ju passa på nu innan mamma åker till Åland för en vecka. Jag är nog lyckligt lottad som har två underbara föräldrar som jag älskar över allt annat. Kärlek.
 
 

Kommentarer

  • Lisen the mamma säger:

    Lycka är att ha en dotter som du, Ida. Du är alltid välkommen. Och vet inte vem som varit mera nöjd över övernattningarna - du eller jag :)

    Älskar dig!

    Svar: Tack finaste mamma <3 haha, kanske det är hundarna som är nöjdast ;) vem vet! Älskar dig med <3
    Ida

    2013-06-26 | 22:00:18
    Bloggadress: http://reportalen.blogg.se/

Kommentera inlägget här: